Thursday 10 March 2011

kAwaN..,..

xsangke nye...aku dipndang rendah oleh mreke2 yg PANDAI...
nk wat assignment xgtau ak pn...
trase beb...agak2 la weyh....
aku ni group kowg...wt la mcm assignment group...
aku tau la aku ni xpndai mcm kowg...
aku ni lmbat ckit....xmcm kowg...pntas n effisien....
kalo mcm ni la sifat kowg...sumpah sem dpn aku xnk group ngn kowg lg....
g jahanam la weyh....!!!!


tibe2 terase nk duk umah sewa..means nk duk lua kolej..
duk dlm kolej trase tension yg amat...
sume owg wat hal msing2...
xpkir kn ati owg len...men hentam je....fuh!!!
sies ar...nk duk luar gak sem dpn ngn anem n dila...
bia la 1 umah 3 owg skali pn....
jnji ati ni xade sape yg bleh sakiti lg....
pedih tau x...."ko" ape tau...
tau nye nk sume owg ikut ckp ko....
salah tmpt la weyh kalo ko nk lead aku....
aku bkn someone yg bleh di atur kan....
maybe ko xrse sume owg skit ati ngn ko...
ko pk ape yg ko wat sume btol..
ko xrse lngsung yg ko try nk lead ktowg sume...
ingat2 ckit la weyh....
kte ni bkn zman pemerintahan british lg.....
 aish....ape aku mrepek daaaa....huhuhuh
pk2 la weyh...xsume owg perfect n xsume owg leh di 'LEAD'....
(^-^)


No comments:

Post a Comment